Συμβουλές διατροφής
Καλώς ήλθατε στο mybeautifulbody.gr
Κατηγορίες

media
18.04.2017

Μπορούμε να αδυνατίσουμε μόνο με την άσκηση;

Όταν κάποιος ξεκινάει ένα πρόγραμμα διατροφής με σκοπό την απώλεια βάρους, φυσικά και τον ενδιαφέρει ότι πιο γρήγορο και ότι πιο εύκολο.

Περισσότερα
media
18.04.2017

Πώς να σταματήσω να τρώω υπερβολικά μετά την άσκηση;

Πώς μπορούμε να σταματήσουμε να καταναλώνουμε αλόγιστα φαγητό μετά τη γυμναστική; Διαβάστε εδώ μερικούς έξυπνους τρόπους.

Περισσότερα
media
01.04.2017

Ρεβύθια: Οι πλούσιες θρεπτικές τους ιδιότητες και τρόποι μαγειρέματος

Τα ρεβύθια συγκαταλέγονται στην οικογένεια των οσπρίων και είναι ένα από τα παλαιότερα όσπρια που καλλιεργούνται από τον άνθρωπο. Από την Αρχαία Ελλάδα μέχρι την Αίγυπτο τα ρεβύθια, τα κουκιά και οι φακές θεωρούνταν βασικές τροφές της εποχής. Κι όχι άδικα! 

Περισσότερα
media
01.04.2017

10 Νηστίσιμα γλυκά που θα λατρέψετε!

Ποιος είπε ότι κατά τη διάρκεια της νηστείας δεν μπορούμε να απολαύσουμε γλυκές δημουργίες και μικρούς πειρασμούς;

 Ναι, η νηστεία είναι περίοδος στέρησης, κατάνυξης και εξυγείανσης αλλά δε σημαίνει ότι δε μπορεί να συνάδει με γευστικές δημιουργίες και νηστίσιμα γλυκά που δεν χάνουν με τίποτα σε γεύση και απόλαυση παρά μόνο ίσως λίγο σε θερμίδες μιας και δεν έχουν γάλα, αυγά ή βούτυρο.

Περισσότερα
media
26.03.2017

Μεταβολισμός: Αναβολισμός και Καταβολισμός !

Τι είναι μεταβολισμός; Τι καταβολισμός και τι αναβολισμός; 

Περισσότερα
media
19.03.2017

Πόσα κιλά θα χάσoυμε εάν πίνουμε δύο ποτήρια νερό πριν από...κάθε γεύμα

Μπορεί το νερό από μόνο του να μην αδυνατίζει, αλλά συμβάλλει έμμεσα στην απώλεια των περιττών κιλών επειδή προωθεί το αίσθημα του κορεσμού.

Ερευνητές μάλιστα, έκαναν μελέτες και απέδειξαν αυτή την αποτελεσματικότητά του.  

Περισσότερα
media
19.03.2017

Διατροφικές συμβουλές για την περίοδο της Νηστείας !

Η μεγάλη Σαρακοστή είναι μια περίοδος επτά εβδομάδων που ξεκίνησε την Καθαρά Δευτέρα και καταλήγει στη Μεγάλη Εβδομάδα. Η νηστεία της Σαρακοστής χαρακτηρίζεται από την αποχή κατανάλωσης τροφίμων ζωικής προέλευσης, όπως το κρέας, το ψάρι, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά και από την αυξημένη κατανάλωση τροφίμων, όπως όσπρια, λαδερά, θαλασσινά, φρούτα και λαχανικά, ζυμαρικά και ψωμί. 

Περισσότερα
media
19.03.2017

Σε πόση ώρα «καίμε» μία...σοκολάτα ?

Η σοκολάτα αποτελεί ένα από τα αγαπημένα γλυκά όλες τις εποχές του χρόνου. 

Ωστόσο αν κάποιος δε θέλει να πάρει ανεξέλεγξτα βάρος, θα πρέπει να προσέχει την ποσότητα που καταναλώνει ή να ασκείται ώστε να καίει κάποιες θερμίδες από αυτές. Πόση άσκηση χρειάζεται όμως για να κάψετε μια σοκολάτα και συγκεκριμένα πόσο περπάτημα ή πόσο τρέξιμο;  

Περισσότερα
media
17.03.2017

Εναλλακτικές πηγές Ασβεστίου κατά τη διάρκεια της Νηστείας !

Στην περίοδο της νηστείας αποφεύγεται πλήρως η κατανάλωση τροφίμων ζωικής προέλευσης, όπως το κρέας, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Περισσότερα
media
05.03.2017

Κληρονομική κατά 40% η Παιδική Παχυσαρκία λένε οι επιστήμονες

Κατά μέσο όρο το 40% του σωματικού βάρους ενός παιδιού (δηλαδή η πιθανότητα να είναι παχύ, ή όχι) κληρονομείται από τους γονείς του, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη.


Περισσότερα