Blog - Article List
Καλώς ήλθατε στο mybeautifulbody.gr
Κατηγορίες

media
25.02.2017

Ποια μορφή αερόβιας άσκησης να επιλέξω: Σταθερή ή Αερόβια;

Η αερόβια άσκηση είναι ένας τύπος προπόνησης με πολλά πλεονεκτήματα. Κι αυτό γιατί μπορεί να πραγματοποιηθεί σε πολλές μορφές διαφόρων επιπέδων έντασης. Δε διακρίνει φύλο, ηλικία και πόσο μάλλον το επίπεδο του κάθε ασκούμενου. 

Περισσότερα
media
25.02.2017

Πόσο γερά...Πνευμόνια έχεις;

Μάθε πόσο γερά είναι τα δικά σου πνευμόνια και δες τι να κάνεις για βελτιώσεις τη λειτουργία τους και να πάρεις, επιτέλους, ανάσα! - See more at: http://gimnastirio.gr/18883/poso-gera-pneumonia-exeis/#sthash.FhJnX0Xb.dpuf

Περισσότερα
media
22.02.2017

10 everyday tips για να διώξεις την Κυτταρίτιδα !

Σου έχουμε 10 μοναδικές συμβουλές-τρόπους να την αποχαιρετίσεις μια για πάντα. 

Περισσότερα
media
22.02.2017

Ποιο είναι το «κλειδί» για...γρήγορη σκέψη & καλή μνήμη !

Εάν κανείς -ιδίως από μια ηλικία και μετά- θέλει καλύτερη μνήμη, πιο γρήγορη σκέψη και καθυστέρηση της εμφάνισης Αλτσχάιμερ και άνοιας, έχει κάθε λόγο να ακολουθεί την Μεσογειακή διατροφή, σύμφωνα με μια νέα αυστραλιανή επιστημονική μελέτη....που έρχεται να επιβεβαιώσει ανάλογες έρευνες του παρελθόντος.


 



Περισσότερα
media
22.02.2017

Χτυπήστε» την κατάθλιψη με…Γιαούρτι!

Ένα γιαούρτι την ημέρα την κατάθλιψη την κάνει πέρα. Όσο και αν ακούγεται παράλογο, η κατανάλωση ενός γιαουρτιού με προβιοτικά απομακρύνει τον κίνδυνο της κατάθλιψης ενώ ανεβάζει τη ψυχολογία και η διάθεση.

Περισσότερα
media
22.02.2017

Αναλυτικά οι τροφές που «φοβάται» ο...Καρκίνος

Έχουν γραφτεί πολλά άρθρα για τις αντικαρκινικές δράσεις διαφόρων τροφών. Σκεφτήκαμε λοιπόν να τις εντάξουμε όλες σε μία και μοναδική λίστα για να μπορείτε να τη συμβουλεύεστε και να είναι εύκολα προσβάσιμη. Προσθέτοντας αυτές τις τροφές στο καθημερινό σας διαιτολόγιο, μπορείτε να μειώσετε πολύ σημαντικά τις πιθανότητες να νοσήσετε εσείς ή οι αγαπημένοι σας.

Περισσότερα
media
22.02.2017

Δείτε τις 12 καλύτερες...φυτικές πηγές Πρωτεΐνης !

Όταν ακούτε «πρωτεΐνη» , μάλλον το μυαλό σας πάει στο κρέας. Δεν είναι όμως έτσι: οι ακατέργαστες, ωμές τροφές είναι γεμάτες πρωτεΐνες, επομένως έχετε αμέτρητες υγιεινές επιλογές ώστε να ακολουθείτε μια ισορροπημένη δίαιτα, με το σωστό ποσοστό πρωτεΐνης. Διαβάστε ποια από τα γνωστά μας λαχανικά είναι γεμάτα πρωτεΐνες και φροντίστε να τα εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο.

Περισσότερα
media
22.02.2017

Tα φρούτα που σας βοηθούν να χάσετε βάρος !

Τα φρούτα είναι μια εξαιρετική πηγή ενέργειας και βιταμινών. Βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος, ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα, δίνουν λάμψη στο δέρμα και παράλληλα, κρατούν τον οργανισμό μας ενυδατωμένο. Μια διατροφή λοιπόν πλούσια σε φρούτα, μας βοηθάει να χάσουμε βάρος χωρίς να στερήσουμε από τον οργανισμός μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Περισσότερα
media
18.02.2017

10 λόγοι που το Φυστικοβούτυρο κάνει καλό στην υγεία μας !

Όταν τρώτε το πρωινό σας, αναρωτιέστε πως θα επηρεάσει την υπόλοιπη μέρα σας; Το φαγητό που επιλέγουμε να φάμε είναι αυτό που μας δίνει ενέργεια να αρχίσουμε την μέρα μας και να αντεπεξέλθουμε σε όλες τις υποχρεώσεις μας. Η έλλειψη φαγητού μας κάνει να νιώθουμε αδύναμοι. Όταν δεν τρώμε σωστά, ο εγκέφαλός μας υπολειτουργεί και ο χρόνος αντίδρασής μας στις καταστάσεις αυξάνεται.



Περισσότερα
media
18.02.2017

Φάκελος Σαρακοστιανά: Τι να προσέξουν τα άτομα με Διαβήτη

Από την Καθαρά Δευτέρα ξεκινάει η περίοδος της Μεγάλης Σαρακοστής και μαζί της η περίοδος της νηστείας μέχρι το Μεγάλο Σάββατο. Από την ημέρα αυτή για πάρα πολλά άτομα ξεκινάει μία πολυήμερη διατροφή νηστείας που, όπως γνωρίζουμε, βασίζεται σε κανόνες που απομακρύνουν από το καθημερινό διαιτολόγιο μία μεγάλη ομάδα τροφίμων, κυρίως ζωικής προέλευσης. Ταυτόχρονα, περιλαμβάνει μία σειρά από τρόφιμα φυτικής κυρίως προέλευσης, όπως λαχανικά, όσπρια, αμυλούχα αλλά και τα θαλασσινά, ως αποκλειστικό εκπροσώπο των ζωικής προέλευσης τροφίμων.

Περισσότερα