Blog - Article List
Καλώς ήλθατε στο mybeautifulbody.gr
Κατηγορίες

media
22.02.2017

Αναλυτικά οι τροφές που «φοβάται» ο...Καρκίνος

Έχουν γραφτεί πολλά άρθρα για τις αντικαρκινικές δράσεις διαφόρων τροφών. Σκεφτήκαμε λοιπόν να τις εντάξουμε όλες σε μία και μοναδική λίστα για να μπορείτε να τη συμβουλεύεστε και να είναι εύκολα προσβάσιμη. Προσθέτοντας αυτές τις τροφές στο καθημερινό σας διαιτολόγιο, μπορείτε να μειώσετε πολύ σημαντικά τις πιθανότητες να νοσήσετε εσείς ή οι αγαπημένοι σας.

Περισσότερα
media
22.02.2017

Δείτε τις 12 καλύτερες...φυτικές πηγές Πρωτεΐνης !

Όταν ακούτε «πρωτεΐνη» , μάλλον το μυαλό σας πάει στο κρέας. Δεν είναι όμως έτσι: οι ακατέργαστες, ωμές τροφές είναι γεμάτες πρωτεΐνες, επομένως έχετε αμέτρητες υγιεινές επιλογές ώστε να ακολουθείτε μια ισορροπημένη δίαιτα, με το σωστό ποσοστό πρωτεΐνης. Διαβάστε ποια από τα γνωστά μας λαχανικά είναι γεμάτα πρωτεΐνες και φροντίστε να τα εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο.

Περισσότερα
media
22.02.2017

Tα φρούτα που σας βοηθούν να χάσετε βάρος !

Τα φρούτα είναι μια εξαιρετική πηγή ενέργειας και βιταμινών. Βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος, ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα, δίνουν λάμψη στο δέρμα και παράλληλα, κρατούν τον οργανισμό μας ενυδατωμένο. Μια διατροφή λοιπόν πλούσια σε φρούτα, μας βοηθάει να χάσουμε βάρος χωρίς να στερήσουμε από τον οργανισμός μας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Περισσότερα
media
18.02.2017

10 λόγοι που το Φυστικοβούτυρο κάνει καλό στην υγεία μας !

Όταν τρώτε το πρωινό σας, αναρωτιέστε πως θα επηρεάσει την υπόλοιπη μέρα σας; Το φαγητό που επιλέγουμε να φάμε είναι αυτό που μας δίνει ενέργεια να αρχίσουμε την μέρα μας και να αντεπεξέλθουμε σε όλες τις υποχρεώσεις μας. Η έλλειψη φαγητού μας κάνει να νιώθουμε αδύναμοι. Όταν δεν τρώμε σωστά, ο εγκέφαλός μας υπολειτουργεί και ο χρόνος αντίδρασής μας στις καταστάσεις αυξάνεται.



Περισσότερα
media
18.02.2017

Φάκελος Σαρακοστιανά: Τι να προσέξουν τα άτομα με Διαβήτη

Από την Καθαρά Δευτέρα ξεκινάει η περίοδος της Μεγάλης Σαρακοστής και μαζί της η περίοδος της νηστείας μέχρι το Μεγάλο Σάββατο. Από την ημέρα αυτή για πάρα πολλά άτομα ξεκινάει μία πολυήμερη διατροφή νηστείας που, όπως γνωρίζουμε, βασίζεται σε κανόνες που απομακρύνουν από το καθημερινό διαιτολόγιο μία μεγάλη ομάδα τροφίμων, κυρίως ζωικής προέλευσης. Ταυτόχρονα, περιλαμβάνει μία σειρά από τρόφιμα φυτικής κυρίως προέλευσης, όπως λαχανικά, όσπρια, αμυλούχα αλλά και τα θαλασσινά, ως αποκλειστικό εκπροσώπο των ζωικής προέλευσης τροφίμων.

Περισσότερα
media
17.02.2017

Διαταραχές περιόδου στην εφηβική ηλικία !

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Κάθε μήνα η μήτρα της γυναίκας ετοιμάζεται για να υποδειχθεί μια πιθανή εγκυμοσύνη. Έτσι, τα κύτταρα, που φυσιολογικά επενδύουν την εσωτερική κοιλότητα της μήτρας, πολλαπλασιάζονται και μεγαλώνουν, με σκοπό να δημιουργήσουν το κατάλληλο περιβάλλον για να εμφυτευτεί το πιθανά γονιμοποιημένο ωάριο, το οποίο θα εξελιχθεί σε έμβρυο. Για να μπορεί να τραφεί το γονιμοποιημένο ωάριο, αυξάνεται και η κυκλοφορία του αίματος ανάμεσα στα κύτταρα αυτά. 

Περισσότερα
media
17.02.2017

Η φοβία για τις αρρώστιες: Πώς την ξεπερνάμε;

Η φοβία για τις αρρώστιες: Πώς την ξεπερνάμε; 

Περισσότερα
media
17.02.2017

Θυρεοειδεκτομή: τι να προσέχω στη διατροφή μου για να έχω σταθερό βάρος !

Μετά την αφαίρεση του θυρεοειδούς αδένα η λήψη των ορμονών του θυρεοειδούς εξωγενώς αποκαθιστά πλήρως την φυσιολογική παραγωγή τους από τον αδένα. 

Περισσότερα
media
17.02.2017

Εθισμός στο Διαδίκτυο: Τα 6 προειδοποιητικά σημάδια !

Τι είναι το φαινόμενο «εξάρτησης» από το διαδίκτυο; Πότε εμφανίστηκε για πρώτη φορά;

Περισσότερα
media
13.02.2017

Θεραπευτική Άσκηση μετά από Μαστεκτομή

Το κομμάτι της θεραπευτικής άσκησης σε ασθενείς μετά από μαστεκτομή, φαίνεται να κατέχει σημαντικό ρόλο στην κίνηση και τη λειτουργικότητα του προσβεβλημένου άνω άκρου, καθώς και στις επιπλοκές μιας τέτοιας εγχείρησης, όπως το λεμφοίδημα. 



Περισσότερα